Tävling på momondo

 
Min drömresa går till Dubai och hotellet: The Address Dubai Mall. Jag skulle en gång i mitt liv vilja uppleva extrem lyx. På The Address Dubai Mall i självaste Dubai skulle jag bo mitt i smeten. Utanför fönstret skulle jag skymta världens högst sprutande fontän dansandes, ett stenkast bort skulle jag shoppa i världens största shoppingcenter och kunna besöka världens högsta byggnad.
 
Skulle även få testa känna på den arabiska andan. Möta något som är så olikt, nästan som en helt annan värld bara några timmars flygresa bort. Självklart är solen, värmen och det fina vattnet ett plus i kanten.
 
Va med och tävla ni också klicka → HÄR


Elin

Vart jobbar du och hur fick du jobbet där? Tacksam för svar :)

Svar: Absolut ska du få ett svar! Kommer i ett inlägg :)
AmandaNystroom

2013-09-23 / 05:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback