”If you don’t live for something, you die for nothing”

I inlägget under beskriver jag tre av alla mina drömmar, som ni märker utspelar sig de flesta utanför svensk mark

 Ξ  Bila runt i USA

Att bila runt i USA är en av alla saker jag ska göra innan jag dör. Efter den roadtripen ska jag bl.a ha checkat av: Att ha gått på amerikansk fotboll, basket, gått på sådant tivoli som finns längst ute på en pir i kalifornien, sett grand canyon, walk of fame och många många flera saker.

 

Ξ  Lära mig dyka & surfa

Har alltid drömt om att dyka vid stora barriärrevet och surfa i Australien i Surfers Paradise eller på ön Hawaii.

Ser så härligt ut att gå med brädan under armen långst den finkorniga sandstranden. Hänga med sköna vänner och bara slappna av, njuta av livet och skratta.

 
 
 
Ξ Hoppa bungy jump, fallskärmshoppning &/eller flyga luftballong

Detta vill jag bara ha gjort för att kunna berätta om det och övervinna en del av min rädsla för höjder.
 
 
 

 ”Never let your memories be greater than your dreams” -Dong Ivester

xx //Amanda



Sara Blomqvist Johansson

jättehärligt inlägg!

Svar: Tack så mycket!
AmandaNystroom

2013-10-03 / 10:16:40
BLOGG: http://saracatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback