Tyson

 
Katten (Tyson) och jag har de senaste veckorna blivit bästa vänner. En helomvändning från första veckorna han var hos oss. Kan säga att jag har honom runt mitt lillfinger, om det kanske inte är tvärt om, haha... Han har blivit så lugn nu när han får vara ute och röra på sig. Skulle alex komma och hämta tillbaka honom nu skulle jag faktisk sakna honom, det tror jag mamma och pappa också skulle göra. Men det skulle dom vara för stolta för att erkänna för syrran...
 
Jag och tjejerna håller på att planera in AVICII i februari när han kommer till tele2 arena. Vad härligt om vi får till det, vi alla skulle behöva det! Det tråkiga är 18års gränsen på dansgolvet, bara jag och Nelly som hunnit fylla och känns lite taskigt och lämna dom andra bland 13 åringarna, haha
 
Nu måste jag läsa några sidor ur romanen, ska vara på sida 200 imorgon, jag är på 50....
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback