Seriepremiär

Bild från en lerig vinst mot Göksten i Eken cup som flicklag ♥
 
Seriepremiären idag vart en riktig rysare och härlig start på säsongen! Och för oss lite yngre, en härlig start som damspelare. Slutade oavgjort med 23-23. Målsiffrorna gick upp och ner hela matchen och nerverna lät Guif få in en straff i slutminutrarna. Fick en riktigt härlig känsla under och efter matchen. Hela laget var positivt och kämpade in i det sista.
 
Jag själv är nöjd med min insatts. Har vacklat lite på senare träningar och varit ganska missnöjd över min utvecklingskurva. Idag gjorde jag 5 mål, varav 3 straffar. Fick med mig någon utvisning, gult kort och straffkast på min sida. Och hela tiden höll jag humöret i styr, utan något problem, haha!
 
Eftermiddagen avslutade jag och Fia på pizzerian med kebabrulle för att sedan rulla vidare till Åkers sporthall för J18 Hockey som slutade i storvinst för hemmalaget!
 
Nu känner jag mig lite hängig men ska försöka att skriva ett engelskatal om dr Martin Luther King jr....
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback