I will survive

 Bild från första seriematchen mot Guif.
 
Försöker hålla i de sista dagarna innan höstlovet men det är svårt. Har en temavecka om hållbar utveckling och konsumtion i skolan.
Jag flyttar runt i olika grupper och lär mig ingenting nytt. Mötet med ABC om stundentmössorna idag var det ljusa i dagen tillsammans med min behövliga choklad-latte med Enna.
 
Funderar på att göra nytta imorgon i form av plugg hemma tillsammans med katten, men vem vet hur intensivt det faktiskt blir?
Tal och prov på fredag, behöver lägga i en växel.
 
Det positiva är att jag på fredag lämnar allt bakom mig i en veckas tid. Helgen är redan fullt planerad, vart lovet tar mig får vi se.
Göteborg kanske?
 
Fredag: Stockholm, kolla buttrix inför halloween med Evelina. Självklart behöver vi ta igen någon vecka på ett fik tillsammans!
Lördag: Säsongen första "hemma" match. Spelas i Åker klockan två mot Lindesberg. Sedan laddar jag om inför kvällens bravader
i form av halloweenfesten på vikingarvallen.
Söndag: Vaknar upp med mina nära hemma hos Nelly och gottar oss igenom en tuff men härlig söndag med skitsnack om gårdagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback