2 Oktober

Efter lite flört fick vi rabatt på parasailing. En upplevelse om man aldrig tidigare gjort det!
 
Vad kul det är när det ramlar in lite kommentarer, är inte van vid det! Vet inte riktigt hur ni hittar hit till min blogg men jag hoppas ni inte blir allt för besvikna på mitt ensidiga innehåll! haha

Haft en perfekt onsdag. Tog mig friheten att gå vid tolv från skolan pga 3 timmars eget arbete efter lunch för min del. Istället mötte Evelina upp mig för en fika på två goda ting. Latten kunde inte suttit bättre än på uteserveringen i höstsolen. Kollade lite navelpiercingar på guldaffären och sedan gick vi en promenad och pratade framtid.
 
Jag vill så gärna planera in något att kunna se fram emot. En stor konsert, en resa eller något som tyder på ledighet. Höstlovet kommer med små steg men inget speciellt är inplanerat. Nästa stora grej känns just nu som julafton, och det är väl lite väl långt borta?
 
♥ Kramar


Maya Lundberg

Vilken fin blogg du har! kika gärna in på min och hoppas du stannar, ha en bra helg finis:-)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag :)
AmandaNystroom

2013-10-04 / 11:42:16
BLOGG: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback