I'm moving on

Varit ganska dålig på att uppdatera på sista tiden. Varit påväg flera gånger men min dator är full så får inte in bilderna från systemkameran. Blir så tråkigt med ett bildlöst inlägg.. Tänkte starta om datorn från början någon dag här när jag är ledig då det även strular med skolarbetet och hoppas den blir bättre!
 
Just nu sitter jag faktiskt ute och bloggar! Otroligt varmt och har haft skinnjackan i väskan hela dagen och endast gått i min transparenta skjorta, otroligt skönt! Känner att jag blivit så mycket gladare när solen och värmen kommit nu. Var väl någon slags vinterdepression jag gick igenom, usch, otroligt jobbigt halvår måste jag erkänna..
 
Om en halvtimme ska jag iväg på handledarkurs för körkortet. Känner mig färdigsutten i skolbänken idag men med McDonalds i magen ska jag förhoppningsvis klara av 3 timmar till..
 
Imorgon ska jag på möte på Hälsoskaparna för min personliga träningsplanering. Verkligen sugen på att komma igång men hostan är värre än vanligt.
 
Det får bli en bild från Göteborg i repris. Räknar dagarna till Håkan Hellström ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback