Frukt är mitt nya godis

En bild på mat får symbolisera detta inlägg. Frukt har blivit mitt nya godis.
 
Checkar av fler och fler uppgifter i skolan och plötsligt börjar saker och ting kännas lättare. Dock är det en tid kvar och jag hoppas att det bara kommer att gå i rätt riktning nu. På handbollsfronten har jag varit på möte och än så länge står jag fast att gå i det nya damlaget, men som jag lärt mig kan mycket hända på kort tid. Det verkar seriöst och just nu känns det rätt!
 
Haft en underbar fika med Evelina idag som lämnar min klass för en annan skola. Känns tråkigt utan henne. Hade inte kunnat föreställa mig det i början av detta läsåret att sakna henne så mycket. Detta då vi varit på skilda håll i några år. Men efter att hitta tillbaka till en gammal bästa vän och sedan lämna varandra igen känns svårt. Men, båda är mycket för fika och delar nu samma vänner så att hålla kontakten ska nog inte bli någon utmaning.
 
Nu ska jag plugga lite matte inför mina två prov imorgon! xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback