Dancing in the streets

 
 
Valborg blev en händelserik succé. Den började i Mariefred med världens godaste jordgubbstårta och grillspätt och slutade i Östertälje tillsammans med nya människor. Stängde ögonen vid fyra tiden på morgonen och tog mig sedan en promenix till donken med Evelina och Olivia i vårsolen.
 
Förutom just den dagen då jag faktiskt gjorde mig lite fin har jag kommit på mig själv att snart sluta bry mig för mycket om mig själv haha. Mina vänner kommer snart skämmas över hur jag kommer klädd till skolan. En sak att endast ha puder och consealer men att se trött ut i klädstilen också, då måste jag stoppa mig själv.. haha

Just när jag fixat mitt gymkort har jag åkt på en jobbig förkylning, igen... Hoppas den försvinner snart, känner mig otroligt instängd. Å andra sidan är det ganska skönt att kolla Gossip Girl, äta jordgubbar och äta choklad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback