- Teenage dream

 
Jag har verkligen märkt vad jag mår bra av. Innan jag tog mitt pick och pack till DR hade jag otroligt mycket av alla olika känslor i mig. Skolan är/var iprincip skit. Jag trivs till hälften och det verkar inte vara tillräckligt. Jag orkar inte gå 5 dagar i veckan till något som jag mår dåligt av så fort jag kommer hem och hinner tänka.
 
Jag hoppade på ett plan och landade i ett paradis. Alla länder som betyder semester är ett paradis för mig. Det tog mig tre dagar att ställa om och må bra där nere, det tog mig tre dagar att bli av med allt skit jag samlat på mig under ett halvår som hängt med mig. Jag skrattade och mådde bra, inte bara på utsidan, utan på insidan också. Jag trivdes och hade ingen hemlängtan. Det är så det ska vara hela tiden, men tyvärr fungerar inte världen så.
 
När jag blir gammal har jag som många andra mina miljonär drömmar, men jag vill framförallt resa mycket för det får mig att må bra. Det går att slappna av och skaka bort allt som gräver i en. Alla borde få uppleva denna underbara känsla..
 
 
kände bara för att skriva av mig lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback