- Nu tar jag påsklov

Snart ligger det sista äntligen i min resväska. Som vanligt kommer jag så småning om att rota upp allt igen för att dubbelkolla.. Blir lite trött på mig själv ibland men hatar tanken att glömma något viktigt hemma när jag ska på resande fot. Spelar ingen roll om det är till en match i Strägnäs eller en resa till Dominikanska. Imorgon sätter jag mig på tåget mot Malmö. Därefter fortsätter en lång men förhoppningsvis härlig resa mot Prag i bil.
 
Som jag skrivit många gånger tidigare blir jag så otroligt glad av att resa även fast det egentligen inte är något nytt. Alltid lika skönt att komma iväg och upptäcka nya, som gamla ställen. Det är sådan jag är, och förmodligen sådan jag alltid kommer att vara.
 
" when we get tired of being at home we escape to somewhere else where we feel at least as good "
http://gallery.photo.net/photo/9697953-lg.jpg
P.g.a den höga brottsligheten och vårat osäkra boende lämnar jag systemkameran hemma och tar med mig digitalkameran.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback