- It´s friday

Soliga dagar utan plugg gör mig glad. Vädret och skolan gör så otroligt mycket med humöret. Kan även meddela att jag och min grupp vann ett pris efter denna veckas tema arbete. Vilken kategori vet jag dock inte då jag drog mig hem innan prisutdelningen.. Måndag är det studiedag, så har långhelg! Tog en tur med pappa och letade skor, men det gick ingen vidare.

Imorgon drar jag mig till gymmet med Evelina på förmiddagen sedan är det fullt schema. Ska bl.a kolla på Guif:s herrar med mitt lag och sedan dra mig till nettan för lite tjejkväll framför melodifestivalen och blir förmodligen kvar där över natten.
 
Min utsökta och otroligt fina middag jag bjöd mina föräldrar på denna fredagskväll.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback