"Tillåter mig själv att vara djup"

 
"Vill skriva, sätta ord på det jag varit med om, förmedla och framföra men ordförrådet är för litet och orden blandas med leenden och utbytta blickar av vi som var där. Vi som såg, skrattade och kände detsamma." - Nelly Bärgård

Ord från en kompis till mig. En som får ner det mesta på papper och som hon beskriver går denna Håkan upplevelse inte att få ner på papper eller att förklara. Du måste ha varit där, med oss och de 27.000 andra i sommarnatten.
 
Min sommar började där, på Slottsskogsvallen och för en stund kändes det som om sommarupplevelserna hamnat på hyllan. Imorgon plockar jag ner dem igen. Tar mitt pick och pack till det som förrut kändes som mitt andra hem, min andra familj. Min andra syster.
- som jag längtat.


Amanda Niclasson

Härlig bild! :)

2013-07-02 / 09:10:33
BLOGG: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback