Spanien - Italien

 
Nyss kollat på Spanien - Italien som resulterade i en evighetsboll, jag som ska upp tidigt imorgon... Spanien vann i alla fall på straffar så nu väntar jag in finalen mot Brasilien! Ja, här hemma är vi alla fotbollsfans.
 
Jobbat hela denna vecka så inte haft något intressant att skriva. Hälsovårdsnämnden kollade i alla fall förbi i kiosken idag och Erika och jag klarade oss galant där nere, riktigt skönt! Även varit en sväng i hallen för handbollsträning med nya damlaget som går i vågor. Nu är det i alla fall uppehåll under juli så nu måste jag börja hänga lite extra på gymmet!
 
Imorgon eller lördag får jag ta in min resväska och börja packa till Blekinge. Tar tåget på söndag och kommer hem fredag nästa vecka. Ska bli riktigt skönt att komma iväg nu!
 
Nu ska jag dejta kudden, tid hos naprapaten 09.30! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback