im coming home

Dagens frukost i solen
 
Haft en bra och lång dag på jobbet idag, jobbade 12-19. Åker imorgon bitti så nu är jag ledig i sex dagar sen är det bara att tjäna ännu mera pengar när jag kommer hem igen. Ska försöka få lite färg när jag är ledig nu. Trots sommar är jag fortfarande blek pga mitt inomhusjobb så bäst att vädret är på min sida denna vecka.
 
Måste även tillägga hur avundsjuk jag är på de som är på Bråvalla. Har flera kompisar som är där nu som verkar ha det riktigt bra! Får väl ta mig en festivaltrip med mina girls nästa år när alla är hemma!
 
Nu ska jag äta grillad fläskfilé, puss


Linnéa

Åh vilken härlig frukost!

2013-07-02 / 09:21:31
BLOGG: http://makeupbylinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback