Håkan Hellström - 8 juni - Slottsskogsvallen - Göteborg

Går inte att sätta ord på dessa timmar. Min röst som inte viker sig i första taget försvann efter att jag sjungit i takt med runt 27.000 andra personer till Håkan Hellström. Han charmade mig totalt och i från att han inte varit något speciellt följer han nu med mig vart jag än går. Ja, jag blev kär i en 40:årig man...

Tiden stannade och tårarna över lättnad var gång på gång på väg att ramla ner för mina kinder. För en stund stod jag under klarblå himmel tillsammans med de jag tycker så obeskrivligt mycket om och det enda jag ville var att stoppa tiden. Att ett skol-år som varit så dåligt kunde plåstras över under några timmar på vallen i Göteborg.
 
Får rysningar i början av denna video, det var för bra. 27.000 i takt till Pistol.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback