- sommarlov

 
Börjar bli dags att hoppa i säng nu, borde inte vända på dygnet i onödan genom att sitta och kolla på 90210. haha än så länge är mitt sommarlov inte så värst händelserikt. För något år sedan tillbringade jag fem veckor i Blekinge och någon vecka utomlands. När jag var hemma hade jag ständigt saker att göra. Nu sitter jag här och tråkar mig för att jag har ett sommarjobb... Trots att jag trivs och tycker det är kul, låter det inte särskilt kul, hehe...

Imorgon är jag i alla fall ledig och dagen är i princip "schemalagd".
  1. Träffa Evelina för en fika innan hon ska till jobbet
  2. Tid hos naprapaten för strömbehandling 14.30
  3. Tid hos frisören 15.30
  4. Förbi Linnea när hon slutat
  5. Handbollsträning 19.00-20.30
Måste klippa av en del av mitt hår. Börjar bli riktigt tunnt igen. Ska börja med silica tabletterna igen och hoppas att det hjälper på traven. Sen sol och sommarlov utan en stressig skola får även mitt hår att må bättre och stanna på huvudet, hoppas jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback