perfekt Sommardag

 
Blev en riktig åktur på ytan här, Linnea gled från sin sida till mig och sedan i vattnet hon också!
 
Hade en perfekt ledig dag i solen i Tisdags tillsammans med Linnea. Vi (Anders, Linnea, jag och David) åkte ut med deras båt och åkte platta. Sedan åt vi lite mackor och fikade och fick vila ungefär 10 minuter innan vi skulle åka runt ännu mera för att sedan försöka oss på vattenskidor. Klarade mig upp på första försöket och kom en bit, men ramlade sedan och kunde inte köra igen pga min fot. Men det fick inte förstöra min dag, hejade istället på Linnea som åkte runt! Vi va ute med båten i kanske fyra timmar och la oss sedan i eftermiddagssolen vid poolen. Sen va det käk och efter lite mariospelande hoppade vi i jacuzzin vid 24 tiden och hade hemmaspa mitt i natten!
 
Med korta ord, en riktigt rolig och skön dag efter 11 dagars jobb och en slitande helg! På lördag ska jag göra mig förtjänt av en ledig dag då också och dra med mig Evelina in till Stockholm för bl.a lite shopping!
 
Har massor av bilder från dagen som kommer upp eftersom!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback