hiding from the truth

 
 
Jobbat som en tok denna helg, runt 10 timmar varje dag. Det har varit riddardagarna så vi har haft fullt upp och jag har sprungit fram och tillbaka som en idiot med mat och disk. Så avundsjuk på alla som varit på världshuset och festat hela helgen... Nu gör jag mig förtjänt av en ledig dag efter att ha avklarat 11 dagen i rad på jobbet. Har som sagt inte sett solen på hela sommarlovet så nu måste jag skapa lite grundfärg inför Turkiet.
 
Igårkväll träffade jag på Fia vid jobbet så drog och gymmade och fortsatte sedan vår pratkväll fram till klockan två. Det finns mycket att prata om när mat inte setts på en evighet.. Idag är det tänkt att jag ska umgås med Linnea. Sola och bada lite, antingen från hennes båt eller vid hennes pool !
 
Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback