Du kommer med solsken till mej

 
Solen skiner oftare och oftare och jag mår näst intill perfekt.
  • Min syster har lämnat mig men funderar redan på att boka en till resa upp i nästa vecka på grund av saknaden efter sin lillasyster (läs: riddardagarna).
  • Jag fick träffa några av mina pinglor igår på Ennas "födelsedagskalas". På köpet fick jag skratta och dricka med nya människor och gå tillbaka strandpromenaden i soluppgången hem till Nelly 04.30 för att sedan sova 3 timmar innan jobbet.
  • Jag skrattar så jag gråter varje dag på jobbet. Sjunger schlager medley i kiosken med korv-tången som mikrofon och "moves like jagger". Med dessa ord förstår ni att mina arbetskamrater är mina egna solstrålar. Därför brukar jag även löka sönder i värmen på jobbet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback