- vinterland

Efter knappt en vecka i skolan så känner jag mig redan seg. Dock måste jag säga att jag fick mig några riktigt goda skratt på lunchen idag. Efterlängtat. Men det kunde jag inte leva på eftersom det dök upp en om annan dålig nyhet. Man ska inte gå och tränga på de dåliga och se det positiva i saker istället. Trotts detta tog jag mig i kragen och tillbringade fredagseftermiddagen på mysigaste sätt på två goda ting med Sally och Evelina. Gott och behövligt.
 
Efter det åkte jag med Evelina och hennes familj till Strängnäs för bowling. Kände att vi ville göra något av fredagen även om vi inte kan festa då vi har matcher hela helgen så bowling var annorlunda och roligt. Regerade inte då jag inte fick en ända strike men kom endå trea, lite sämre gick det för Evelina som kom sexa och därför sist.. haha
 
bild från igår


Evelina

Fast nu glömde du berätta att jag fick två strike i rad!!!!!!!

Svar: Fast tyvärr finns det ju inga bevis på dom ;)
AmandaNystroom

2013-01-11 / 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback