- Part of where I'm going is knowing where I'm coming from

 
Skulle spenderat den kommande natten med Olivia, men tyvärr vaknade jag upp väldigt seg. Känns som om jag håller på att bli sjuk. Känner inga smaker på det jag äter, ändå sitter jag och äter chips och glass.
 
Ska hitta lite filmer att ladda ner till resan, man måste vara förberädd på en 12 timmars flygresa. Kommer ju ha tv skärm på stolsryggen framför mig men mamma ville kolla på någon speciell film och jag funderar på att börja kolla på en ny serie, som jag även kan ta med mig. Vet dock inte vilken, antingen OC, PLL eller Gossip Girl. Jag vet att jag är lite efter..
 
I vilket fall som helst blev det ett riktigt ointressant inlägg..
 
Chanel och Jag, amandanystroom @instagram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback