- armbandsklockor

På senaste tiden har jag förälskat mig i klockor. Det är så otroligt fint!
Trotts detta har jag fortfarande inte inhandlat mig någon annan än min genomskinliga jetset klocka. Börjar bli lite tråkigt men de klockor jag nu har förälskat sig i är inte så bra för min studie plånbok..
 
Dessa två snygga henry chrono marc by marc jacobs klockorna.
Jag har dock svårt med guld då jag aldrig använder det, men de är sjukt snyggt det med och skulle gärna vilja känna mig mera bekväm i det !
 
Den otroligt snygga klassiska Daniel Wellington klockan ! Dessa två färger över är mina favoriter.
 
Till sist denna Gant klocka som jag bläddrat förbi i taxfree katalogen ! Ganska enkel, men snygg!


None None

hur gör du din header och vilken design använder du?

Svar: Hej, jag har en gammal stilmall som jag använt väldigt länge men ändrat smått i den då och då. Har gjort det mesta i kodmallen själv med hjälp av designadinblogg.se ! enkla instruktioner så ett bra förslag :) Själva headern har jag gjort en snabbis i picasa, den skulle vara provisorisk till jag orkade göra en i photoshop ! kram
AmandaNystroom

2013-01-31 / 10:43:28
BLOGG: http://philleosterman.blogg.se/
Anonym

hur gör du din header och vilken design använder du?

2013-01-31 / 10:43:33
matilda

Ååh jag är så kär i marc by jacobs klockorna!! Ska önskas i födelsedagspresent :D

Svar: ÅÅH, dom är super fina!! du har ju en sådan att se fram emot nu!!
AmandaNystroom

2013-02-01 / 12:15:32
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback