- You're perfect for me

Haft en väldigt bra lördag, den är inte slut ännu men ikväll tänkte jag ta det lugnt och kolla Melodifestivalen. Börjar tröttna på det men det är en tradition så känns som ett måste, iallafall se vad Danny och Gina gör kvällen till!
 
Dagen började på handbollsplan i Mariefred. Första matchen på riktig hemma plan för denna säsongen och inte nog med det är Erika tillbaka på planen. Som jag saknat henne! Blev en vinst men med 20 minuter kvar av andra halvlek så blev jag tyvärr tvungen att lämna planen och gå upp på läktaren, rött kort. Kanske lite ivrig efter att ha stått i mål de senaste fem matcherna. Men, det kändes bra och för mig var det viktigt med en sådan match!

Efter att ha duschat och gjort mig fräsch så lämnade jag Mariefred med Erika för en fika med jobbet. Vilket härligt gäng de är. Många skratt som verkligen behövdes och en eftermiddag kväll med världens underbaraste Erika var efterlängtat. Trivs så bra med henne vid min sida pch ser fram emot en sommar med henne och jobbet!
 
      vissa av bilderna är från 2010



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback