- fredag

Sitter i min mjukisdress i väntan på att Amanda ska trilla in genom dörren. Vi tänkte plugga lite och eventuellt ta en sväng ner till Matilda för mera sällskap. Nyss kollat ett avsnitt av PLL och ätit toast och druckit varm oboy med grädde, otroligt gott !
 
Nu väntar jag på lite paket i brevlådan och tänkte skicka iväg lite mejl. Kanske även ska börja packa? Glömmer bort dagarna, känns som om vi nyss beställde resan men helt plötsligt är det bara några få dagar kvar!!
 
Åkte till skolan för ett prov i spanska idag, hade sedan 2,5 timmars håltimme till matten så jag struntade i den och åkte hem istället. Haft otroligt mycket prov på senaste tiden och som vanligt är min planering kass men efter resan ska jag verkligen att försöka att ändra på den !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback