- Nationellt prov Svenska

 
Nu är alla svenska nationella prov avklarade. Så otroligt skönt med goda resultat som jag är mer än nöjd över då jag inte presterat alls bra i svenska under denna termin, eller för huvud taget i något ämne i skolan. Så skönt att detta är ett prov du heller inte kan plugga till. Alla andra svenska uppgifter har du behövt plugga på för att prestera och det har varit min bristning, jag har inte ägnat tid till skolarbetet vilket visats i bottenresultaten..
  • Svenska NP muntligt - B
  • Svenska NP läsförståelse - B
  • Svenska NP skriftligt - A
 
Det som börjar nu är engelskan där jag inte förväntar mig några speciella betyg. Bara jag får godkänt/E är jag glad, tyvärr, hehe. På fredag är det den skriftliga delen och några har även kommit igång med den muntliga också!

Hoppas det gått bra för alla er andra som skrivit dessa proven också och att ni är nöjda med er insatts!
Det går inte att göra mer än att göra sitt bästa! xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback