- Czech Republic

Har helt och hållet glömt bort att berätta om handbollsresan till Tjeckien på påsklovet.

Vi började våran resa onsdagen den 27 mars och kom hem igen tisdagen den 2 april.
 
Denna resa kommer att vara en av de resor som kommer ligga mitt hjärta närmast. Det var slutet på ett kapitel av mitt liv. Jag avslutar nu mitt liv som ungdomsspelare och kommer övergå till ett damlag. Jag har nu officiellt lämnat min handbollsfamilj och jag kan inte komma på något som jag inte kommer att sakna med dom. Handbollen förde oss tillsammans och jag hoppas att vi kommer att fortsätta att umgås.
 
Resan bjöd i alla fall på mycket roliga och även tråkigare saker förutom handboll. Bl.a
- En tur i Berlin, en sjungande Peter, tjeckisk spårvagn och tunnelbana, shopping, hardrock cafe, bollhav, starbucks, skador, lampor som slås sönder i sömnen, god och äcklig mat, dans, disco som såg ut att vara ett fiasko blev en succé, ungersk salami på påskbordet, massor av rödljus, rest 1:a klass, bollhav, tjuriga tyskar, god mat i Trelleborg, ett av de roligaste aprilskämten, felkörningar som ledde till att vi fick se Prag ifrån olika perspektiv bl.a uppifrån och det viktigaste av allt: mycket skratt.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback