- skadad. igen.

Hej alla goa läsare. Jag sitter just nu på min 2,5 timmes lektion, nyss varit på en bensträckare med nettan för att få en energikick köpte jag mig en cola och en chokladbit. Det där med cafeteria i en skola har nog aldrig varit en genomtänkt idé.. Nu ska jag snart återgå till min ämnesövergripande uppgift. Kommit en bit på vägen men långt ifrån klar. Men det känns bra och ja, jag trivs !
 
Hade oturen på min sida i måndags och lyckades stuka foten. igen. Som ni ser på bilden nedanför så har knölen blivit lite större. Som tur är gör det inte så ont och jag kan gå, men det gör tydligen inte lika ont andra gången. Och då min fot aldrig blivit läkt från den förra gången (1,5 år sedan) så känns det jobbigt. Det va en bit på väg men börjar nu om igen...
 
Foto: Älskar min fot, den är så otroligt charmig ! http://instagr.am/p/PH7tOhRGK9/
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback