- engelska flaggan runt mig, musik och skolböcker

Ligger med mina engelska kuddar och min mysiga engelska filt och har försökt att spendera tiden på bästa sätt, genom effektivt plugg. Dock blev det inte så effektivt men jag har fått svenskan (läsa + skriva läslogg) klar för förra veckan och denna vecka. Sedan försökte jag mig på min engelska, men den tappar jag alltid hoppet om. Ska skriva en arikel när jag befinner mig vid Pearl Harbor under andra världskriget och rapportera läget hem till England. Inte alltid så enkelt vill jag lova så mamma eller pappa får hjälpa mig imorgon.
 
Nu ska jag försöka fixa en god kaffe latte med chokladsmak och äta lite plock till framför något trevligt program, serie eller film innan jag tar och dejtar kudden !  ♥
 
 
 


michelle bergström

Fin tröja, vart har du köpt den? :) Och vad kostade den? :)
KRAM

2012-09-30 / 23:01:36
BLOGG: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback