- vilken väg är öppen för mig?

 
började denna eftermiddag men OTH, otroligt spännande och sorgliga avsnitt så fällde några tårar och nu sitter jag här i mitt rum med musik och fäller några till. jag förtår mig inte på mig själv. allt känns bara så värdelöst. jag mår varken bra psykiskt eller fysiskt. jag hatar att inte kunna få ut det bästa av mig själv men nu bryter jag ihop i stället. jag som trodde jag var stark.
 
vill ta en break från verkligheten, jag vill bort härifrån. säg att det är en dröm och att jag snart vaknar.
 
Tumblr_mb9sqdzagw1rf6oq6o1_1280_large
 
556146_343887809001545_483367232_n_large
 
Black-and-white-depression-hate-myself-favim.com-515869_large
 
 
 
 
 
 
 


Salllly

Amanda kom igen, vi gör livet roligare tillsammans. Du och jag babe, du och jag <3

Svar: du är gullig du ! jag kommer väl snart tillbaka till mitt vanliga jag, då kommer jag bli en bättre vänn och då ska vi tillbringa mera tid tillsammans !
AmandaNystroom

2012-10-02 / 22:40:45
BLOGG: http://salley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback