- höstlov

Stormen som ska inta New York verkar även vara utanför mitt fönster. Jag som hade tänkt ta en skön promenad och rensa lite tankar i ett soligt höstväder. Får se om jag tar mig ut ändå.
 
Det är som säkert många redan vet höstlov nu. Det kommer behövligt. Något annat som gärna kunde kommit nu hade varit en resa till en solstol på en lång kritvit sandstrand. Men istället borde jag grabba tag i mina skolböcker för att ligga på ett rimligt stadium när skolan drar igång om en vecka. Får bara hoppas att jag hinner med det då jag har lite planer för varje dag denna vecka. Men ska försöka att skriva ihop en checklista på lite viktigare saker jag ska få gjorda när jag har tid över under detta lov.
 
måndag - rida lektion
tisdag - eskilstuna med evelina och sally för inhandling av lite maskerad saker
onsdag - halloweenfest
torsdag - Stockholm och träffa en enormt efterlängtad victoria!
fredag - sätta mig på ett tåg till göteborg på morgonkvisten
lördag - göteborg
söndag - göteborg, hemfärd
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback