- det finns en dag imorgon också

 
jag måste säga att flera av mina vänner är helt underbara och kliver fram när man verkligen behöver dom ♥
 
gårdags kvällen spenderades i en sporthall med johanna för att se sallys innebandy match och för att sedan tillsammans med henne och johanna ta oss till johanna för bastu-mys. man behöver verkligen ta det lungt ibland!
 
denna lördag hade sin början på slottspaviljongen med erika för att hålla våra gamla arbetskamrater sällskap i denna ödsla men soliga dag. efter det begärde vi oss till enköping för att spela en av tre SM matcher. kan säga att jag hoppas på bättre lycka till morgondagens två matcher. dagen börjar redan 08.00.
 
jag vill ha handbollslycka!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback