- alltid amanda, gammalt som nytt

 
även om jag har förändrats till utseendet, sminkat mig mera eller mindre under en viss tid, burit olika slags kläder så har jag alltid varit mig själv. självklart har jag påverkats av omgivningen, det gör vi alla. självklart kan jag kolla på bilder och undra hur jag kunde gå runt på ett eller annat sätt men jag har aldrig skämts för den jag har varit eller för den jag är, och det tycker jag ingen annan ska göra heller. jag må ha blivit kallad en eller annan sak, men jag har bara varit mig själv.
 
blicka inte bakåt i tiden och gräv inte ner dig i ditt förflutna, blicka framåt.
(något jag själv måste bli bättre på).
 
jag dom senaste åren, lite förändring, hehe
(inte i tidsföljd)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
all kärlek till er ♥ stand up and be strong



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback