torsdag

kom för ett tag sedan hem från ett trx pass på hälsoskaparna. sally och jag körde den hårdare stilen och deltog i killarnas styrke pass som dom hade med våran mattelärare. ikväll skulle jag sprungit med bella men hon sitter istället och äter kex.. något som jag själv också hellre skulle ha gjort men ska försöka ta mig ut på en jogging runda själv i alla fall.

gårdagen bestor som sagt av en kväll i stockholm och vårruset. sprang dessa 5 kilometer med bella och matilda, riktigt trevligt hade vi och var mycket duktiga. vid halv elva tiden var jag hemma och då började jag med mina 60 utfall (intervaller) på balansbräda för att träna upp min fot och sedan 60 tåhävningar (intervaller). så känner att jag håller igång.



sally and me today


vårruset




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback