- måndag

halloj ! dagen har varit bra, dock är jag lite besviken på vädret som inte bara är molnit utan även kallt.. tog mig igenom ett föredrag om J.K Rowling som i alla fall är godkänt, gjorde en komplettering som hon sa var bra och sen har jag ätit glassbomb på hemkunskapen. Dock lite irritation på teknik delen, betyg osv. ni vet att man lätt jämför sig med andra när det kommer till betyg delen även om man inte ska det..

men nu ska jag släppa tekniken och hoppa på moppen och hämta upp fia. hon sover här sedan imorgon är det orientering hela dagen. ''orienterings prov'' på okänd plats och alla släpps olika tider. så, ja klarar jag det inte har jag från mvg i idrott till ig, haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback