- inspiration

sitter och samlar lite inspiration för fredagens shopping i huvudstaden. mor och jag åker och sover hos mormor och tar oss sedan in till centrum för att för det första inhandla skor för skolavslutning och niornas lunch. vi äter väl även lunch och har en skön dag tillsammans i ett förhoppnings vis bra väder.

har dock lite problem och vet inte om jag kommer att kunna gå i klackar pga min vänsterfot men ska börja göra tåhävningar och hoppas att en vecka ska få den till lite lagom ont så jag iallafall överlever och kan bita ihop. det är bara att hoppas, träningen på tisdag skippar jag nog och sedan får jag se.

sen ska jag även kolla ett par färjade jeans, halsband och andra smycken och kläder. om jag inte sagt det är två klänningar klara så de bekymret är borta.

puss





felicia - fotokobran

sv;kul att du är med och deltar, vad gör du en dag som denna? :)

2012-05-13 / 16:56:03
BLOGG: http://fotokobran.se
felicia - fotokobran

sv; åh, gud vad gött det låter! :D

vi är prov och läxfria, men har också tänkt att mysa till det rejält ikväll! :D

2012-05-13 / 17:42:30
BLOGG: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback