- i´ll come home

hemma efter en lång dag i skolan, känns det som iallafall. känns som man överreagerar lite på dom nationella proven. iallafall så kändes biologin lätt iallafall även om jag själv vet att jag hade fel på många frågor och flummade iväg, trodde att jag kunde.. och ja, kan se Jan sitta och skratta åt mina svar sen... men jag är väl nöjd, det får duga iallafall !

nu är det bara sätta sig och kolla på samhällskunskaps läxan och förbereda för större matteprov som är på allt vi lärt oss ungefär. fredagens plugg är spanska läsförståelse och fysik, så alla läxor är väl tillbaka efter ett uppbehåll..

tar mig en paus från dom när jag ska äta och rida senare iallafall, skönt !♥


eric får stå för bilden



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback