- niornas lunch

Sista lunchen i grundskolan. Det kom tårar från alla håll efter lunchen och lär bli likadant imorgon på avslutningen.
Kommer sakna min underbara klass och en hel del lärare, måste säga att vissa av dom är otroligt sköna och bjuder på sig själva, haha. Låtarna dom sjöng som var omgjorda och måste även säga tt mitt och fias bildspel som vi jobbade på blev en succe ! Gruppbilderna vi tog efter lunchen ligger på matildas kamera men här kommer ett litet smakprov.






magister kören dansade och sjöng sean banans nya låt.


barfota lärare med svarta tånaglar sjunger ''jag reser mig igen'', och så är låten omskriven så den handlade om oss.





kärlek



michelle bergström

Vilken fin klänning du hade Amanda! :)

2012-06-08 / 18:48:17
BLOGG: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback