- helgen

inte hunnit blogga, men kan meddela er bloggläsare att jag skaffat mig twitter ! följ @amandanystroom där. men nu kommer helgen lite enkelt.

fredagen tillbringades i eskilstuna med erika, sally, rikard, maja och matilda. åkte även karusell första gången iår och missade när eric saade sjöng. kollade på fotbollsmatchen som sverige förlorade, erika och jag satt här hemma och skrek. sedan tog vi en snabbis till johanna mitt i natten för lite ärenden eftersomsom hon drog iväg till göteborg imorse.

Idag (lördag) har vi haft ett litet möte nere på stan med fika och därefter blev det kak och bullfika till en film. riktigt mysigt i detta väder. sedan blev det åter en förlust till sverige, denna gång i handboll så satt och gömde oss av nervositet bakom kudden, ja, sverige missar handbolls vm för dom som missade det..

Imorgon (söndag) ska jag med min mor och handla de sista kläderna inför resan. ska inhandla mig sommarskor, lite tröjor och annat nyttigt. mor min ska även handla lite klänningar och sådant. sedan ska jag träffa bella en snabbis för att hämta min kjol då hon drar till grekland på måndag.

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback