- måndag gör jag ingenting

hemma efter en ovanligt lång måndag, men det är så denna termins måndagar kommer att vara. äckligt var ordet.

kollade nyss in kylskåpet, det var ovanligt tomt så nöjde mig med att ta en bit av marabou digestive, blir väl ändå mat innan jag drar till stallarholmen på träning.

Jag har nyss fått ångest över att jag fyller år på den fattigaste månaden på året, ja, januari. det är en knapp vecka kvar och ingen har frågat om önskelista? vad fan är fel ?? heller har jag inte ens tänkt på att komma på vad jag önskar mig.

taggar iallafall match på söndag mot malmslätt hemma ! bara att komma till mariefredshallen om du inte har något för dig! mindre taggad på tre timmar i skolan, vanliga lektioner på en lördag. ja, öppet hus, menmen, en hel dags kompledigt hoppas jag det är värt !

nu ska jag skriva på min fysik som för tillfället står stilla, förbereda ett föredrag på det. varför ska skolan förstöra fritiden av min barndom?

puss ♥




smakade en räka på hemkunskapen för första gången, och jag säger bara att den slutade i toaletten, så vi får se när en räka är inne i min mun nästa gång...

måste bara tillägga att jag är otroligt stolt över min presentation jag skrev på spanska utan google translate !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback