- sportlov

sportlovets första helg har varit en bra början och nu ser jag fram mot en hel veckas ledigt.

planer för veckan:

* måndag: till södertälje med mamma för att handla lite saker som behövs.
* tisdag: kanske klippa mig om det finns tid, tyvärr måste 1 dm av minst då jag tappar massor utav hår sen blir det att äta några vitaminer? sen ska jag packa.
* onsdag: åker vid tre tiden med matilda till göteborg och bor hos min syster,
* torsdag: antagligen shopping i göteborg
* fredag: ska förbruka våra vunna biletter till skandinavium och kolla horse show, och kanske stan
* lördag: biljetter till lördagen också
* söndag: åker hem på morgonen och taggar väl antagligen för skola och måndag...


bild från arkivet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback