- man skulle kunna tro att jag bor i norrland när jag kollar på termometern..

igår när jag kom ut till stallet hade carina mockat åt mig och bad mig att åka hem och vila istället, väldigt snällt av henne!

idag har jag tagit mig till skolan som vanligt men otroligt seg, och sitter här och har fortfarande ont i huvudet och när jag vaknade imorse snurrade. med andra ord tycker jag synd om mig själv.

imorgon klockan 08.10 sitter jag i min svenska sal och skriver nationella prov i läsförståelse, hälsa mig lycka till! men för tillfället är jag faktiskt inte nervös.

snart ska jag ta på mig andra kläder för att ta mig till träning, kommer dock inte gå så hårt men änkte att jag kunde kasta lite kontringsbollar osv om de behövs och kanske behövs en målvakt. tar mig en ipren innan kanske ett mirakel sker och jag mår bra för någon timme. av någon anledning hatar jag att missa saker, och det gäller även skolan, konstigt nog. puss

 
två rätt ovackra bilder, jag vet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback