- hola, es domingo otra vez

lite av min spanska förmåga som ni fick se i rubriken.

ligger nu på min far och mors säng efter att ha ätit god frukost och pratat med min syster, snart är det dags att ta tåget till henne igen !  har fortfarande ont i huvudet och när jag ligger och vrider på huvudet så snurrar det rätt bra, men andra ord, jag mår bra nu. skulle ridit idag men nöjer mig med att ta mig ut och mocka och sedan ta en promenix med ponnyn istället. jag orkar inte riskera att åka av på grund utav snurrandet i skallen som överraskar mig då och då.

så kommer kanske några bilder på en söt ponny när jag kommer hem ! puss


bara för att det är sommar på bilden, inte för att den är fin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback