- Det är lättare att tro på en lögn man har hört tusen gånger än att tro på fakta som ingen tidigare hört

 nationella prov svenska del C - check ! Skulle egentligen tagit mig hem efter provet men slutade med att jag stannade kvar som jag egentligen gjorde fel i. Dessutom var jag klädd för att inte stanna längre om vi säger så. Ikväll är det fotografering med laget så av den anledningen måste jag dra på lite mascara annars hade jag mer än gärna skitit i det. Imorgon siktar det mot sovmorgon för min del, ska inte vara med på idrotten som är första lektionen så fick tillåtelse till sovmorgon för Birgitta.

nu ska jag skriva klart min debattartikel till imorgon sen ta en liten powernap och sedan ta mig till fotograferingen, sjukt trött !

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback