- deadline 24.00

har deadline på min svenska om en kvart och efter mycket strul beslutade jag mig för att dela dokumentet istället för att skicka som vanligt då hela datorn laggade sönder när jag skulle ta fram mina tekniska färdigheter och lösa mitt problem om att göra om det till ett vanligt dokument. hoppas att min lärare vet något om dela saken men märker väl på måndag om hon påstår att jag inte lämnat in den. nu efter att ha pluggat en fredags kväll ska jag äta jordgubbar och glass till en film, för det är jag värd ! ♥

imorgon blir det kanske en skön kväll hos matilda/fia med fina vänner och melodifestivalen men notera kanske !



sally

hör av er om det blir någonting utavdet!

2012-02-11 / 00:21:48
BLOGG: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback