- There is more to life than to watch other people live it

Vaknade av att mamma väckte mig och hade frukost och ljus framdukade i vardagsrummet. Senare tog vi oss till vårdcentralen för att kolla min fot. Läkaren skickade en remiss till sjukgymnastiken så vi får väl se vad som händer. Hela min kropp lider iallafall av överrörlighet. Ska ner på apoteket sen och skriva ut lite salvor.
 
Nu sitter jag hemma i soffan och har precis kollat tre avsnitt av one tree hill. Ätit lite pepparkakor, små mandariner och druckit julmust. Beslutade mig för att stanna hemma idag, alla tåg nu på dagen är inställda. Åker jag till skolan är det inte säkert att jag kommer att komma hem ikväll.
 
Ska försöka att få något gjort. Såg att jag hade spanska prov imorgon och en engelska inlämning att göra klart!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback