- It all makes sense to me

Idag har jag en sån där kväll då jag har tappat min andra halva och inte vet vart. Jag vill skriva av mig men jag vet inte om vad. För egentligen så är det inget. I alla fall vet jag inte vad. Alla gamla känslor bara bubblar upp och egentligen vill jag bara börja gråta och hoppas att jag gråter ut dom. Men det skulle inte lösa saken endå, det vet jag sen gammalt. För att må bättre vill jag tänka på lyckligare stunder, men istället tänker jag på att jag förlorat dem. Att de aldrig kommer att ske igen. Inbillar mig att jag aldrig kommer må så bra igen. Så blir det istället ännu sorgligare.


Slager-girl

Vi tappar alla våran andra halva då och då, det viktigaste att göra när sådant händer är att tänka på alla andra fina halvor som finns i ens liv och som tycker om en. Tillexempel alla i vårat underbara girlpower-gäng, jag finns alltid om det är något och det vet jag att de andra gör också.

Släpp alla tankar som sänker ner dig och försök hitta något att tänka på som höjer dig till skyarna där du hör hemma!

Puss <3

Svar: Tack Olivia ! Du är en underbar tjej som förtjänar en otroligt skön semester. Ladda krafterna innan du kommer tillbaka till Sverige och verkligheten igen.
Saknar dig, puss <3
AmandaNystroom

2012-12-20 / 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback