- the day before i´ll met you

ligger med datorn i sängen, har världscupen i dressyr på i bakgrunden. bjuden på konfimation idag på förmiddagen men blev inte så av olika själ, kanske tar mig dit senare mot kvällen. skulle köpt en moppe hjälm idag men blev inte så heller då pappa var tvungen att va närvarande till jobbet och mamma jobbade på morgonen.

denna skolvecka har jag haft hela 4 nationella prov, (2 engelska och 2 svenska) , även ett biologiprov och inlämningar. känner mig välförtjänt av något extra men måste istället fixa tre större läxor till under denna inte så vackra helg..


fredagen, gårdagen, tillbringades i stallet. ridhusets båda sidor ockuperades av ungdomsprojektet så var tvungen att rida i paddocken i regnet eller ut i regnet. slutade med att jag red runt sjön, galopperade i lera, vattenpölar och regn som stänkte hit och dit men det blev faktiskt väldigt mysig uteritt med mycket energi, va lite skeptisk i början till det kalla regninga vädret.


längtar efter sommar och värme !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback