- snap

kanske ska berätta att jag nu är kvalificerad andrahands målvakt i mitt lag efter att ha visat mina skills !

jo känns rätt bra, ska kanske berätta att ja släppt in ca en av 10 straffar, på match och träning. och att folk som sätt när jag förvirrar straffläggaren tycker mitt påhitt är unikt ! haha

så på måndagar kommer jag träna i mål med erika och hennes målvaktstränare, haha

gårdagens träning va faktist bra, ännu bättre att mina nya skor och sulor gjorde mina ben rakare när jag springer, så jag hoppas att mitt problem är löst, lite stretching på det innan och efter.
får se hur det går på friidrottsdagen imorgon i längdhopp och höjd, kanske tar mina springskor kol på benen, hoppas inte... tar med mig andra skor också så får jag se.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback