- skogstur med borttappad kambodjan osv.

dagen i skogen har varit blandade känslor. efter första stationen går min grupp till fel människa, dvs fel väg. inge konstigt tar oss dit vi ska. sen går vi vilse i skogen igen, blandade känslor där. fia och jag hittade lite svamp till våra mammor som bett oss plocka och då dissade vi dom totalt, menmen en liten påse blev det iallafall. vi kom fram till slut efter samtal med lärare, men det va fan sjukt jobbigt, gick sjukt långt och va helt slut. sen i slutet går en kambodjan vilse med några andra och då sitter jag i skolan en halvtimme och väntar på Jan för att han letar efter dom. hmm lyckat.. men jag hade iallafall min choklad.. petri fick mig att inte lämna skolan efter att jan kommit så jag visste vad jag skulle göra, tror jag fick en halv minut med honom, meningslöst. haha kära nån, men fick iallafall ut lite av Ida som hade med so:n att göra, och gullig kommentar av anna-lena så alltid något :)

och fia är bara underbar ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback